01. Blaumut ~ Bicicletes

Anuncis

27 pensaments sobre “01. Blaumut ~ Bicicletes

  1. Hola em dic Toni
    i m’encanta la vostre musica.
    m’encanta la cançó de polseres vermelles perquè m’encanta la sèrie i m’agraden molt les cançons en català

    M'agrada

  2. La canço de rock and roll m’ha agradat molt primera perque m’agradent molt les cançons en català i perque m’agrada la canço en si , jo crec que parla duna noia que es especial per ell i li agrada perque es igual a ell

    M'agrada

  3. aquesta canco es la millo de moment pero hi ha moments que no le entes perque sembla que estigui una mica boig perque que els coets an de bola mes alt com pugin

    M'agrada

Deixa un comentari

