05. Margaret ~ Si te’n vas

Margaret

7 pensaments sobre “05. Margaret ~ Si te’n vas

  1. es una cancó de un noi que expresa els sentiments a una noia,i que s’arastra perquè torni amb ell perquè la trova a faltar. Jo no la avia escultat mai però ma semblat bastant uriginal perquè es un tipus de música que s’escolta poc, el grup ni la cancó s’avia que existien però ma samblat be que ens la poses perquè així apranem mes tipus de cancóns, a mi m’ha agredat!

    M'agrada

  2. Aquesta a sigut la primera cançó que escolto d’aquets grup, però no m’agraden gaire les cançons d’aquest tipus, m’agraden més les que són angleses, però no estaria malament escoltar una altre d’aquest grup.

    M'agrada

Deixa un comentari

