06. Blaumut ~ Pa amb oli i sal

Anuncis

10 pensaments sobre “06. Blaumut ~ Pa amb oli i sal

  1. És una cançó creativa el video que em vist a sigut amb uns cuants fallos peró aquesta ya la avia escultat i el grup no sabia que era d’aquet grup m’ha agradat però m’ha agradat però m’agraderia que explicesin de que va la cancó perquè la lletra no la entenc gaire peró la següent espero que sigui una cancó i que sigui divertida i marxosa!

    M'agrada

  2. Aquesta cançó m’ha agradat molt perquè parla del astronautes, del pa amb oli i sal i quan he vist el vídeo que sortien imatges ma vingut una gana increïble, ja em escoltat dues cançons d’aquest grup i les dos cançons m’han agradat molt, espero que aquest grup cada vegada vagi tangent mes fama… algunes frases d’aquesta cançó no els e entès molt… jo crec que podrien posar paraules que pugessin entendre nens de la nostra edat.

    M'agrada

Deixa un comentari

