07. Andreu Rifé ~ Fil de llum

8 pensaments sobre “07. Andreu Rifé ~ Fil de llum

  1. La cançó “Fil de llum” neix el juny del 2012 amb l’àlbum “Ping pong”. Però no és fins el gener del 2013 que la cançó es projecta de manera contundent al mercat musical, al formar part de la sèrie de Televisió “Polseres vermelles” de TV3. Des de llavors la cançó ha gaudit d’un recorregut sorprenent: passa per estar durant tres setmanes en la llista dels Top 10 de ventes a Itunes a tot l’estat espanyol, així com formar part de la llista d’èxits d’escoltes de l’Spotify també a nivell d’Espanya.

    Han passat dos anys des del final de la primera i els protagonistes ja no són els nens i nenes que s’enfrontaven a les malalties sense saber què significarien a la seva vida. Ara ja ho saben. Són adolescents, més savis, més veterans per tot el que han viscut: la por, la rutina, els anys, el cansament, el desig de posar-se bé… I també l’amor i el sexe, importants en aquesta edat, però condicionat per les seves circumstàncies particulars. La segona temporada arrenca amb el grup separat. Però tot allò que van compartir, aquella relació tan intensa que els unia, la seva força, continua viu a l’hospital. I tot això farà que els “polseres” que vam conèixer a la primera temporada lluitin per recuperar la força que els mantenia units.

    M'agrada

  2. Es una cancó original i a mi avegades aquet tipus de cancó em fan plorar la serie m’agrada molt perquè es interesant peró ya no la fan i m’agradaria que la tornesin a fer però que en Lleo es recupares perquè pobre no para de posar-se malalt. La cancçó va per el Lleo perquè sapigua fer i cuidar-se be.A mi m’ha agredat molt i m’agraderia veurels cara a cara i parlar amb ells sobre tot amb la cristina i que m’explicuin tota la seva vida si els i agrada…ma agredat molt!!!!!!!!!

    Liked by 1 person

  3. Es una cançó molt visitada y escoltada, es la més maca de les que posen. Aquesta cançó fins i tot m’ha agradat més que l’altre cançó. I jo se que aquest nens tenen càncer de veritat i em dona molta llàstima, espero que es recuperin. I tots junts son una pinya.`
    sóc la Mara

    Liked by 1 person

  4. És una cançó molt maca,original,divertida,emocionant,trista,negativa.
    En lleó es trobo en una situació molt complicada de superar i a la segona temporada se’n va a fora de l’hospital perquè te molts càncers i no volt morir a l’hospital i se’n va a Mallorca amb els seus amics a viure hi ha gaudir lo poc que li queda de vida.
    Té un 3% de proporcionalitat de viure i un 97% i decideix marxar i a disfrutar lo que li queda de vida

    Liked by 1 person

  5. . Aquesta cançó repeteix moltes vegades casi totes les paraules, sobretot les paraules del final, les cançons que han sortit a la sèrie de polseres vermelles m’agraden molt (la majoria), però ja cansa una mica que tota l’estona poseu casi totes les cançons d’aquests grup.

    M'agrada

Deixa un comentari

