09. Els Pets ~ Pantalons curts i els genolls pelats

 30686404

10 pensaments sobre “09. Els Pets ~ Pantalons curts i els genolls pelats

  1. Aquet grup no l’avia sentit mai i la cancó no m’agrada peró lem agut d’escoltar encara que m’agi fet recordar a quan jo a l’istiu anava i feia lo meteix pel carre i que no crec que sigui aquesta cancó d’ara fa poc perque es avorrida perque no te rfes d’interesant perque no m’ha fet cantarla i tampoc m’ha fet pensar que l’escolti a casa o algun lloc, peró bueno a tocat aquesta cancó hi avera si la pocsima es de la Malu o algu guay!

    M'agrada

  2. el noi és gran i recorda quan era petit que quan anava amb pantalons curts i quan es queia a terra que li queda els genolls pelats de farides i ami m’ha agradat.:)

    M'agrada

  3. És una cançó que jo mai l’havia escoltat ,és molt fàcil d’entendre ,utilitza paraules molt fàcil.les d’entendre.
    No he entès varies paraules com per exemple nostàlgia és una paraula molt rara i complicada d’entendre.
    És un noi gran que ens explica els moments de la seva vida de quan era petit i jove que els diumenges anava a missa i la seva àvia li despertava del llit cantant les cançons. I una part de la cançó ens explica que quan era petit robava préssecs a un pagès i s’ennava corrents.
    I trobo que els nens no els i poden tirar les pedres als gossos.
    I també la cançó ens a explicat que era un codonyat.

    M'agrada

  4. Es un noi gran que recorda records de quan era jove i s’ho passava molt bé, aquesta cançó no ha repetit cap cop ninguna estrofa, solament la del final, trobo que aquesta cançó es molt original i crec que quan sigui gran jo també pensaré tot això de sortir al carrer, de embrutir-me…

    M'agrada

  5. UNA MICA DE VOCABULARI DE LA CANÇÓ:

    :: repèl: pell que s’alça prop de l’ungla del dit de la mà.

    :: nostàlgia: enyorança.

    :: petaner: gos petit, apreciat com a animal de companyia i que no és de raça : m’és igual que sigui petaner, me l’estimo molt.

    :: codonyat: confitura de codony

    Teniu més paraules dubtoses?

    Liked by 1 person

  6. Es un noi gran que recorda tots els records de quan era jove i quan s’ho passava molt bé al seu poble, aquesta cançó no ha repetit cap cop ninguna frase, solament la del final, trobo que aquesta cançó es molt original i crec que quan sigui gran jo també pensaré tot això de sortir al carrer, de embrutir-me… Aquesta música sembla molt antiga però no ho és. No m’ha agradat molt per això de que sembla antiga i no m’agraden molt les cançons d’aquests tipus…

    M'agrada

Deixa un comentari

