11. Sau ~ Boig per tu

  

14 pensaments sobre “11. Sau ~ Boig per tu

  1. Aquesta canço ja la vaig escoltar de vegades,va morir molt jove al any 1999 dos any avans de que yo neixes.
    Boig per tu es una canço que sembla dedicada per la lluna,es una canço de rock en catala,a mi m’agradat molt aquesta canço.

    Liked by 1 person

  2. És una cançó molt maca, tranquil.la i meravellosa de rock català
    Sau és un grup de música molt èpic i molt conegut a Catalunya
    El cantant que va cantar aquesta cançó en Carles Sabater va morir al camerino a la matinada del 13 de febrer de 1999.Va morir quan jo encara no havia nascut.
    La mort és desconeguda va caure a terra i va morir i no sabem de què?
    És una cançó d’amor ,parla de la lluna i que s’enamora i està en una bar, i s’ha près moltes copes i està una mica “borracho”.

    Adeu!!!

    Liked by 1 person

    1. Aquesta cançó es molt chula perquè la canta la Shakira i la canta molt bé perà ell també la canta bé.

      Ell crec que li canta a la lluna però jo li cantaria al meu novio, m’ha agradat com la ha cantat i se que ell va morir no se perquè.

      Liked by 1 person

  3. carles sabater va morir molt jove als 36 anys al any 1999 tres anys avans de que agues nascut jo m’agradat molt la cançó per que li dedica a la seva persona que més li estima en aquest món al principi tarda una mica per la bateria és rock català i el noi també és català.
    🙂

    Liked by 1 person

  4. hola soc en Jordan
    A mi la cançó m’ha agradat molt
    i crec que la cançó parla de que el cantant està boig
    per la Lluna pero també es pot entendre que li
    dedica a la seva xicota i la cançó era molt famosa.

    Liked by 1 person

  5. Aquesta cançó m’ha agradat molt perquè es de rock i es la meva preferida, va morir amb 36 anys quan va acabar un concert de dues hores de concert va morir desprès de baixar de l’escenari. Aquesta cançó va dedicada a la lluna, la Shakira va cantar amb català aquesta cançó tot i que ella es anglesa, li va dedicarà en Piqué perquè ella està molt enamorada d’ell.

    Liked by 1 person

  6. És la cancó que a la meva cosina li agrada molt perquè es molt enamorada.
    Per mi es una cancó molt maca perquè si vols dirli alguna cosa a algú que estimes de veritat li pots cantar aquesta cancó encara que jo li he cantat 4 vegades a la meva mare per el seu anibersari perquè ames ames a ella li agrada molt aquesta cancó. Aquesta cancó el seu cantan va morir en un conser despres de 2h va entrar a un camerino i va caura al terra va morir l’any 1999 amb 36 anys yo quan ell va morir encara no havia nascut jo perquè jo he nescut l’any 2002 i ara havui en dia encara que estigui mort m’agraden les seves cancons i com canta,la cancó per la lletra sembla que li diu a una lluna peró he investigat i en realitat li diu a la lluna perquè s’he li ha mort un familiar i es pensa que esta a la lluna i que nomes pot biure a la nit perquè sense ell no es res. Mencanta ojala estigues viu i pogues tornar a cantar la cancó tan vonica m’ha agradat molt!

    Liked by 1 person

  7. Març 2014. La cantant colombiana Shakira ha presentat aquest dijous el seu nou disc a Barcelona, i ha anunciat que inclou una versió del ‘Boig per tu’ de Sau. A l’edició Deluxe que tindrà el disc, la canta en català. El disc, que porta per títol ‘Shakira’, sortirà a la venda el 25 de març, i també inclou la peça ‘Can’t Remember to Forget You’, que interpreta a duet amb la cantant caribenya Rihanna. La vinculació de Shakira amb Catalunya és cada vegada més important, no només perquè és on hi té la parella, el futbolista Gerard Piqué amb qui comparteix un fill, sinó perquè part de la gravació s’ha registrat en un estudi d’Avinyonet de Puigventós, els serveis del qual ja havia utilitzat l’any 2010.

    http://www.ara.cat/cultura/Boig_per_tu-Shakira-catala-Sau_0_1107489387.html

    M'agrada

  8. Aquesta cançó es molt xula, també la canta la Shakira i m’agrada molt com cantava el grup SAU. Potser que la cançó vagi dirigida a la lluna o també pot ser a la seva novia, que esta de viatge o a treballar a les afores.

    M'agrada

Deixa un comentari

