12. Josep Thió ~ És un desig

12 pensaments sobre “12. Josep Thió ~ És un desig

  1. a mi aquesta cançó m’ ha agradat molt es una cançó molt bonica i parla del nadal .
    Hi ha gent que com no li agrada el raïm llavors menja lacasitos o diferentes coses.
    A dit a la cançó que quan ja han tocat les dotze campanada encara segueix la festa amb la família o tots els amic .
    també la canta nens a la cançó .
    també diu que a vegades quan toquen les dotze campanades et queda algun raïm i si et queden dos pot donar-te mala sort a comença l’any perquè algun desig no es fa realitat .

    M'agrada

  2. aquesta canço l’he escoltat molts cops perquè es bastant vella i jo casi-ve tots els caps d’anys menjo “lacasitos” o “xuxes” i are em fa recordar aquells moments al canto de l’estufa amb la família i amb els regals es molt bonica la canso perquè em fa recordar aquells moments ♡

    M'agrada

  3. ami m’agradat aquesta cançó peró hi han algunes paraules que no les entenc molt, tinc un company de classe que enves de menjar raÏm menja lacasitos, jo de petit en menjava però ara no.deia la cançó que despres de les 12 encara segueig la festa bon nadal!!!!!!! 🙂 🙂

    M'agrada

  4. La cançó es bona pero ami no m’agrada gaire i no es perquè parlin de nadal perquè es lo millor de tot l’any pero la trobo molt lenta i senzilla no com altres cançons que em escoltat aqui

    M'agrada

  5. És una cançó que és una nadala de nadal. A mi aquesta cançó no m’ha agradat gaire perquè es molt lenta.
    Intervenen molt nois i noies que canten aquesta cançó és a dir que aquesta cançó no només la canta un sinó que la canten molt nois i noies fins i tot nens.
    A la cançó diu que cada raïm és un desig ,jo a nadal a més de menjar raïm menjo unes llaminadures anomenades lacasitos són com uns trossets de xocolata que estan boníssims!!!
    Parla de que cada raïm és un desig i que si no et menges tots els raïms a l’hora que sonen les campanes no set compliran tots els desitjos que vols que és compleixin l’any que bé.
    No m’ha agradat gaire perquè es una cançó molt lenta i repetitiva.Però una cosa molt bona d’aquesta cançó es que l’estrivillo set queda gravat i els nens i nenes que surten canten bastant bé.
    Josep Thió és l’autor d’aquesta cançó.

    M'agrada

  6. Aquesta nadala és molt chula, aquesta cançó es del disc Nadal-4. El noi d’aquesta cançó és Josep Tió. Era cantant de (Sopa De Cabre). Són coses no reals les que diuen però són molt maques. Va posar-se en venta el disc al 2007, jo la vaig cantar al escola. aquesta cançó l’he escoltat molts cops perquè es bastant vella i jo quasi ve tots els caps d’anys menjo olives o raïms però sense pinyol. Ha mi aquesta cançó m’ ha agradat molt es una cançó molt bonica i parla del nadal.

    M'agrada

  7. Aquesta cancó es molt divertida perquè canten nens i grans i tots juns i es del nadal que explica una mica com es. El raim jo m’el mejo amb olives perquè no m’agrada el reim i tmabé ting un company que es menje lacasitos. La cancó no lavia sentit may peró m’ha agradat molt encara que m’agradaría una cancó de la Maliú perque les conec més. Quan diu lo dels balans jo en faix a quan ens repertim per dos grups ens fan fer un diari personal per si avegades tenim moltes cosas al cap i ho volem explicar dons ho escribim o en un paper o en el ordinador. La cancó està be peró a mi m’agradaria que ens expliquesin com es diuen i perqè an fet la cancó i a on ,es molt maca.

    M'agrada

  8. ami aquesta cançó m’ha agradat molt perquè parla del nadal
    Hi han molts nens que no poden passar la festa en pau perquè el seu país hi han guerres o maten als seus pares/fills .
    Quan toquen les dotze campanades i et queda una et pot donar mala sort i algun desig no es fa realitat.

    M'agrada

  9. M’ha agradat molt perquè és una canó de nadal i tot el que diu és cert… Aquesta a sigut la primera vegada que escolto aquesta cançó, jo no menjo raïm perquè no m’agrada i menjo “lacasitos” perquè porta xocolata i a mi m’agrada molt la xocolata…

    M'agrada

  10. Aquesta es una nadala, la canta i escriu la cançó, en Josep Thió. És un músic i compositor català. Era un membre del grup de música Sopa de Cabra, on hi feia de guitarrista, de corista i de compositor. Va compondre moltes de les cançons més populars de Sopa de Cabra: L’Empordà, Podré tornar enrere, Mai trobaràs, El far del sud, El boig de la ciutat o Camins juntament amb en Gerard Quintana, que feia gran part de les lletres. L’interpreten diversos cantants i nens de diferents corals.

    M'agrada

  11. És un desig

    Aquesta és una nadala composta per en Josep Thió, membre del ja desaparegut grup Sopa de Cabra, i que des de fa temps treballa en solitari amb notables èxits. És una nadala conjunta en la qual hi participen destacades personalitats del món del rock-pop català.

    I aquí teniu una versió Karaoke. Canteu-la!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

