14. Lax’n’busto ~ Llença’t

Karaoke:

Anuncis

11 pensaments sobre “14. Lax’n’busto ~ Llença’t

  1. Lax’n’Busto és un grup musical de pop-rock en català que es formà l’any 1986 al Vendrell. El cantant és Salva Racero des del 2006. Fins a aquella data el cantant (i guitarrista) havia estat en Pemi Fortuny Soler. Llença’t és una cançó publicada l’any 2000.

    Aquí tens la web del grup: http://www.laxnbusto.com

    Interpreta-la, comenta-la!

    Un dels majors misteris que rodegen la música en català s’amaga en una de les cançons més famoses en la nostra llengua. Què diu el cantant? Carpanta, la banda, la fanta, gat i manta, la mandra, la pampa, aguanta, vilafranca, lleva’t i canta, la planta…? És curiós i graciós al mateix temps. Què n’opineu?

    M'agrada

  2. Aquesta canso es molt sentimental i m’agrada molt lo que diu però hi ha a un lloc que no se que diu perquè diu algu de una manta o no o se, es un misteri però es curiosa perquè també fa riure i es com l’acompanyament de la canço.

    Liked by 1 person

  3. hola em dic isaac sóc de 1rB m’agradat molt la cançó, és una mica repetitiva algunes estrofes i lo que més me ha costat ha sigut una paraula que crec que diu:cargata o algu així que ho deia en veu vaixa pero me ha agradat bastant. 🙂 🙂 🙂 🙂

    Liked by 1 person

  4. la cançó es molt bona defet una de les millors pero es massa antiga feia molt de tems que no l’escoltava i ma fet veure que per entiga que siguin no vol dir que sigui dolenta

    Liked by 1 person

  5. Aquest grup ja l’havia escoltat alguns cops és un grup molt de pop/rock en català que es formà l’any 1986 al Vendrell . És una cançó maca, marxosa i bastant lenta ja fa 15 anys que ja es va fer aquesta cançó.La cançó comença una mica rara perquè surten els cantants en un local amb diferentes noies fent coses.A la cançó surt que el noi no sap si llençar-se a fer un repte.Al mig de la cançó surten paraules extranyes com per exemple “carvanta”? jo no se què vol dir però no passa absolutament res. Jo algun cop ja l’havia escoltat algun cop i me la ser de memòria.

    Liked by 1 person

  6. Aquesta cancó en divertida es música pop-eok en català, son gent de Vendrell, El cantant és Salva Racero des del 2006, la cancó es va publicar l’any 2000 en aquella epoca era una de les millors cancóns encara que en aquell any encara no haviam nascut, peró encara que la cancó sigui vella a mi m’agrada encara que diu coses que m’agradarian saber que volan dir perqué no se que volen dir.
    Aquest enllaç es de la cancó al yotube:https://www.youtube.com/results?search_query=llen%C3%A7a%27t+lax%27n%27busto
    m’agrada molt aquet grup i a el meu padri tambe perque ell tocaba en un grup de pop-rok i te discos seus i ya la havia escoltat aquesta cancó.
    encara que el video es una mica erotic es pot veure i es vareja com en una discoteca i en un lloc que cantan ells. espero que la saguent cancó sigui tan divertida que tingui ritme i sigui guay!

    M'agrada

  7. Aquesta cançó no m’ha agradat perquè hi ha paraules que no tenen sentit…Hi ha una paraula que no s’entén, Què diu el cantant? Carpanta, la banda, la fanta, gat i manta, la mandra, la pampa, aguanta, vilafranca, lleva’t i canta, la planta…?. aquesta cançó va ser publicada l’any 2000. Hi ha frases que m’han agradat, però no m’agrada la cançó en sí… la cançó que més m’ha agradat que he escoltat d’aquest grup es diu CREU-ME i també L’ESCORÇA VA CAMINANT.

    M'agrada

  8. D’avegades hi ha que diuen coses molt estranyés, com planta o algo aixis, crec que diu carpata, la banda, la fanta, la gata o algo aixis. És un grup de roc en català, aquesta cançó o m’ha agradat molt.

    M'agrada

Deixa un comentari

