20. Alexandra Stan ~ Sóc forta

Anuncis

9 pensaments sobre “20. Alexandra Stan ~ Sóc forta

  1. ► Mare meva, l’Alexandra cantant en català! La cantant Alexandra Stan ha interpretat la cançó “Sóc forta” per a La Marató de TV3 2014. És una Versió d'”Strong enough”, de la cantant Cher. El comentari d’avui: explica diverses situacions personals en què la lletra d’aquesta cançó pot tenir sentit.

    ► Aprofitem per recordar dos dels seus grans èxits, en anglès:

    Alexandra Stan – Mr Saxobeat

    Alexandra Stan – Get Back

    M'agrada

  2. aquesta cançó és de la marató, al principi la cançó sembla trista però desprès és una mica alegre. La noia troba a faltar algú que se li ha mort o se ha marxat molt lluny d’on és ella i per aixó l’extranya.
    🙂 🙂

    M'agrada

  3. A mi aquesta cançó m’ha agrada la lletra és molt bonica, la que la cantava era romanesa i crec que la cançó o deia ella per el seu noviu que es va muri un moment de me vida descriuria questa cançó en el moment que es va muri el meu avi que ho vaig passar malament però al final ho vaig superar
    🙂 🙂

    M'agrada

  4. Igual com era per la marato pues era perque s’ha mort el seu pare o el seu amic, igual estaba enfadat amb ell i ara que s’ha mort pues no pot recuperar el temps perdut, aquesta. Cançó no és seva, la agafat de coses de malaltia. Ella diu que ho superara però se suposa que era el seu novio perque li diu amor. Ella es pens que esta allà doncs no està però com ella l’estima tant el sent allà.

    M'agrada

  5. Crec que la canso de soc forta es una de les millors cançons que van agut a la marato ja que la canta molt be en català ja que es romanesa i crec que vol representar que a perdut algu molt importan de la seva vida i que ella podra tirar endavant igualment que no i sigui amb ella …. ❤

    Liked by 1 person

  6. La canço em recorda molt els meus amics que e tingut i els de deixar per que canviva de colegit
    en aqueis temps no tenia wattsap , pero jo crec de qu parla de un amic un familiar o un noviu perdut.

    M'agrada

  7. aquesta cançó és de la marató d’aquest any hi es una cançó que et dona anims per no tirar-ho tot a la merda que encara que algu martxi del teu costat a un altre país o que es mori que no et rendeixis mai que siguis forta fins al final, alexandra stan canta molt be per haber sigut la seva primera cançó cantada en català i trobo que la cançó te ritme

    M'agrada

  8. Aquesta cançó la podem fer servir quan:
    – Quan la meva novia se’n va de viatge un temps llarg i jo em quedo sol.
    -Un pare amb dos fills i la seva dona ,el pare se’n va a mart a veure si hi ha vida, i no podrà tornar a la terra a veure la seva fanilia, la mare es de sentir molt malament,
    -Quan al meu avi o avia es mort, jo em sento com la lletra de la cançó, em sento trista, però sortiré endavant.
    És una cançó molt trista al principi però després agafa un ritme molt ràpid ,la cançó parla de que algú del meu costat sa anat per sempre i no el tornaré a veure, però ella es forta i sortirà endavant, la cançó la canta amb català però ella es romanesa,la cançó també està amb angles que es la versió original.
    La cantant la Alexandra Stan té vint-i- cinc anys a més a més de cantant és compositora, el seu estil de musica és la musica moderna, House i musica electrònica.

    M'agrada

  9. Aquesta cançó es impressionant perquè te intriga i te misteri, ames ames et donen ganes de ballar i de cantar perquè t’inspira i jo crac que li canta una noia a el seu novio perquè a tingut un acident de cotxa i ella l’estimava molt i amb aquesta cançó representa tot el que sen i sentirà per ell , també podria ser una relació d’amistat que es separen dos grans amigas i que no tenen ni telèfon ni re per comoicar-se i pensen això que poden seguir endevan per mi es mol maca la cançó i si et pasa alguna relació samblant et podria ajudar aquesta cançó
    Per ejempla a mi fa 4 anys sem va morir el meu besavi que li agradava molt la musica i tenia un grup i per mi totes les cançons d’amor de malalties i de gent gan pues em recordan al meu besavi.
    Espero que aribi molt lluny perquè ho fa mol be i te molta fama i la tindra perquè val i ella pot, li dong un bot de confiança meu i anima.

    M'agrada

Deixa un comentari

