22. Manel ~ Ai, Dolors

Anuncis

13 pensaments sobre “22. Manel ~ Ai, Dolors

  1. Manel és un grup de música de Barcelona que canta en català. Les seves cançons barregen el pop amb música folklòrica. Van llançar el seu primer disc al mercat l’any 2008, titulat Els millors professors europeus; el segon, 10 milles per veure una bona armadura, el 2011; i el tercer, Atletes, baixin de l’escenari, el 2013.

    Mireu que diuen d’aquesta cançó:

    Tracta d’una parella que ja no funcionen, i es dediquen un últim ball, amb una última cançó. Cançó que pertany al seu únic disc Els millors professors europeus en que han intentat barrejar rigor, alegria, gravetat, lleugeresa, tradició i recerca dins el mateix sac. La lletra descriu de forma planera el desenllaç d’una parella amb tendresa i serenitat.

    M'agrada

  2. És una cançó que pe a un adult li pot semblar agradable però per nosaltres es molt difícil entendre-la, és una cançó molt lenta, amb molt poca energia i el cantant canta amb molt poc volum de veu. La cançó va de que hi ha dues persones la Dolors que es la protagonista i en Manel que és el que canta. La dolors va a una sala de ball i en Manel li diu que li digui al cantant que canti una cançó una que parli de tu i de mi rient on la història no es pugui acabar .És una parella que està ballant, que estan tristos que ja no s’estimen tant, com la primera vegada que es van veure. I al final de la cançó parla de que quan estaven enamorats s’abrassaven al davant del portal però aquesta not tan trista ja no faran ni la abrassada si no que ja ni es saluderan

    M'agrada

  3. no m’ha agradat gaire pero la lletra m’ha acabat de combencer perque diu que la nostre historia s’ha acabat i li don una mica d’acció i ritme.

    M'agrada

  4. A mi m’agrada perquè es bastant bonica
    I mola perquè no es repeteix el trossos es original que no es repeteixi i per un altre tros na m’ha agradat gaire era massa lenta i a mi m’agraden algunes mogudes però es bastant maca i bonica esperu que sagui aixi 🙂

    M'agrada

  5. Manel es un grup de música de Barcelona que canta en català. Les seves cançons barregen el pop amb música folklòrica. Van llançar el seu primer disc al mercat l’any 2008.
    El 2008 va sortir a la venda el seu primer disc anomenat Els millors professors europeus.
    El disc compta amb 13 cançons. La cançó que obre el disc, «Ai, Yoko», remet a la cançó de John Lennon «Oh Yoko». El 26 de març es va avançar el primer single de l’àlbum, «Teresa Rampell», per animar les reserves del disc i les vendes del single. El single i la reserva del disc es van posicionar directament en el número u de vendes de cançons i àlbums a l’iTunes.
    no m’agredat molt aquesta canço.!

    M'agrada

  6. Aquesta cançó crec que es una mica antiga i el vucabulari es una mica per gen mes gran i que es una mica entiga a mi si li agues de donar un nmero de 0 al 10 li donaria un 6 perque no m’ha agradat gaire perque avui en dia estem acostomats a escoltar cancons mes marxosas i aquesta no ho es gaire pero m’ha fet recoedar a una persona de la meva familia que es va divorcia quan yo era petita i sem van separar dues persones mol importat.
    Ames aquesta cançó nomes parlen no canten fan com en Melendi que no canten nomes parlen fort perque sembli que canten i que soni mol fort, espero que aquet grup tingui altres cancons mes xulas marxosas i divertidas encara que putse i a gent que li encanta pero cadascu te la sema manera de parlar de sentir i te diferents gustus.

    M'agrada

  7. Aquesta canso m ha agradat molt perquè no repeteix tot nomes repeteix dolors però per el dames tot bé m’agrada. I que ya no es faran un peto al portal i que no volen estar junts i que se han deixat i no volen saber res de ells i que san aniran un per un lloc i el altre per un lloc . Es el que li passen a moltes persones que se deixen per problemes es molt trist però desi deixen ells.No se quants discs tenen però el fan molt bé.

    M'agrada

  8. Aquesta cançó no es repeteix, mola molt que no es repeteixi, perquè sinó ralla molt. Quan no es repeteix se’m fa molt estrany, perquè sempre s’escolta. És un grup de música, que nomes canta català, el seu estil és de: Pop, folk, indie. Els seus membres de grup són els següents Guillem Gisbert, Martí Maymó, Roger Padilla, Arnau Vallvé; o sigui són quatre nois al grup. Jo quan he escoltat Dolors m’ha fet molta gracia perquè no és un nom d’un jove es un nom de vella. cada un del membres toca el següent:
    – Guillem Gisbert Puig: veu principal, guitarra i ukelele.
    – Martí Maymó Tomàs: baix, clarinet i veus.
    – Roger Padilla Gutiérrez: guitarra i veus.
    – Arnau Vallvé Socies: bateria i veus.

    M'agrada

  9. per a mi aquesta canso no m-agradat perque desde quan quan talles amb algu vols saber algu d-aquella persona l-unic que vols saber d-ell sera trencarli la cara

    M'agrada

  10. A mi aquesta cançó no m’ha agradat molt, perquè no m’agraden les cançons que siguin catalanes i que parlin d’amor, perquè les cançons són com molt lentes, i a mi se’m fan molt avorrides. El que no m’ha agradat d’aquesta cançó es que tota l’estona diu Dolors, i el que mes m’ha agradat de la cançó ha sigut que en aquesta cançó no han repetit ninguna vegada una mateixa frase, i això m’ha agradat molt. A mi m’agradaria escoltar una altre cançó d’aquest grup, però que no sigui d’amor, perquè són massa lentes. Aquest grup, de símbol del grup tenen quatre cadires, una de fusta, una de plàstic… m’agradaria saber que signifiquen, i perquè s’ho van posar.

    M'agrada

Deixa un comentari

