26. Blaumut ~ El primer arbre del bosc

salto 1

salto logo

 

13 pensaments sobre “26. Blaumut ~ El primer arbre del bosc

  1. El Primer Arbre del Bosc: primer videoclip del nostre nou disc homònim que sortirà al carrer el 17 de març! (2015, Blaumut)

    Un quadre de Magritte, pintor surrealista belga
    Llegiu aquests fragment d’entrevista a un dels components del grup:

    * Les vostres lletres són molt sentimentals. Són autobiogràfiques?

    – Sí, però també hi ha moltes maneres d’interpretar les cançons. Cada persona pot tenir una idea diferent del que significa cada tema, depèn també de l’estat d’ànim de la persona que escolta. En realitat, les nostres lletres tenen vida pròpia i van evolucionant a mesura que l’oient les reescolta.

    * Posats a triar: concerts amb públic dempeus o assegut?

    – En aquest sentit hi ha hagut certa evolució. Vam començar fent concerts a festes majors, i tot i que al principi se’ns feia estrany perquè venim d’un repertori més calmat, vam adaptar-nos sense problema. Però si hem de triar, preferim els concerts amb públic assegut.

    I aquestes opinions que hem trobat anònimes:

    La millor cançó en català dels últims anys! Sóc molt fan!
    Genials!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina alegria!
    Preciosa la cançó, una genial barreja de melancolia i alegria 🙂

    La meva interpretació: Parla de les petites persones i situacions quotidianes, d’anar perduts pel món i del pas del temps, que mena a l’oblit. La societat seria com un bosc. Però quan ens mirem il·luminem les persones una a una és quan ens adonem del seu pes específic i importància dins la societat perquè “hi ha llum encara al primer arbre de bosc”. Cançó meravellosa.

    M'agrada

  2. La cançó per a mi te la duració perfecta i no es res repetitiva aquesta es la canço de blaumut que mes me ha agrdat en el videoclip es veu com ells toquen els instruments i canten la cnço aquesta canso no entenc el que vol dir però crec que lo que diu de que la llun ve i va vol dir que cuan la lluna sa acosta a la terra l marea puixa i si se agunya baixa.

    M'agrada

  3. Aquesta canço ja m’agrada mes, te mes ritme y esta be.
    Aixi si k esta be fer les clases de català.
    En el videoclip surt que ell va a el bar y esrta cantant y aixooo y despres la noia deixa
    el treball y s’en va contenta y ells al bosc la estan “vigilant” y despres veuen a la noia per el seu costat y es quedan amb la boca oberta oer diru aixi la lletre de la canço m’agredat esta molt bee te sentit jejeje
    😉

    M'agrada

  4. El vidioclip parl de una barralla de un jefe d’un bar i una traballador , que no santenen,el jefe era una mica “rata” i machiste , tot el traball anava per a ella sempre i tota sol i no va aguanta mes i es va anar
    mentres un vellen les gravacions.

    M'agrada

  5. A mi la cançó m’ha agradat molt es bonica es divertida però no he entès el que vol dir la lletra i em vist el vídeo clip es veu com cantan i toquen els instruments era divertit la cançó era molt curta l’hem acabat molt aviat i la cançó aquesta fa un mes que la treta o sigui que es nova . ara ja ser una altre cançó nova mes per escolta .
    Aquet grup hi ha havíem escoltat una altre cançó , a mi m’agrada aquet grup fa cançons molt boniques.

    M'agrada

  6. aquesta cançó es nova vui dir que fa poc temps que ha sortit i a mi m’agrada però hi ha altres cançons millors, a mi m’ha agradat el videoclip perquè va de un noi que va a un var i una cambrera li reparteix mentre ell fa feina i veu un cafè i ella reparteix coses a tothom però el seu jefe la tracta una mica malament i al final ella dimiteix!
    per mi ho fan be jo si els agues de posar un numero de 1 al 10 els i donaria un 8 perquè m’agraden mes les cançons en àngles.
    aquesta cançó ha sortit el dia 17 de març!
    es interesant la cançó i esperó que en fasin de millors i que si aiò els hi fa feliç que segueixin endevant perquè tenen molts fans i jo ho soc pero llunyana.
    anims i endevant 🙂

    M'agrada

  7. (El sofà es mirava la novel·la), vol dir, que com els sofà esta mirant sempre cap la televisió. (I passaven nits com passen els cotxes), vol dir, que passen molt depresa. (La lluna ve, la lluna va, com un pèndol a la mà), vol dir, que va molt ràpid.

    M'agrada

  8. A mi aquesta canço no m’agradat es com rara, no té sentit perqué a posat paraules sense sentit, i el videoclip està bastant bé però el que llo trobo que falta crec que és una mica mes de lletra i que tingui una mica de sentit perqué sino la canço no s’enten i costa molt de que l’entengui

    M'agrada

  9. Aquesta cançó acaba de sortir ara mateix jo l’havia escoltat fa poc per la radio, és una cançó molt moderna d’un grup molt conegut com és Blaumut, aquest grup ja l’havíem escoltat a classe.

    El peu de la lletra d’aquesta cançó no s’entén, utilitza paraules molt especials, molt rares i sobretot la ultima paraula de cada línia rima amb la segona línia, la cançó és una de les més curtes que em escoltat aquí, el videoclip surten més o menys 5 o 6 nois i una noia sentats e un sofà i el protagonista del grup se’n va prendre un cafè i veu una noia molt maca i els altres membres del grup estén sentats a un sofà mirant la tele.

    Però la cançó ningú l’entén és molt difícil.
    No vull comentar la cançó per què m’equivocaria en tots els aspectes.
    Ja és la segona cançó que comentem de Blaumut, endavant us esteu fent famosos!!!
    A classe em vist un quadre del Magritte i és un quadre molt “raro” surt un noi amb una poma davant de la cara.

    El que va fer aquest quadre es Belga, aquest quadre es molt vell el que va fer el quadre li agrada barrejar coses, jo he vist un quadre on surten persones flotant entre els planetes

    M'agrada

  10. Aquesta canso ma agradat molt era genial la canso es una mica curt-eta però estava molt bé el videoclip esta molt bé però no te res a beure amb la canso tens que imaginar-te la canso perquè si no no l’entens . Aquesta canso jo crec que se la inventat . I ma agradat que ells toquin els instruments.

    M'agrada

  11. aquesta cançó es molt maca m’ha agradat moltíssim, es una de les cançons mes divertides i amb ritme que em escoltat fins ara espero tornar a escoltar una altra així, però… el videoclip i la cançó no tenen molt de sentit penso jo, però es divertida jejeje 🙂

    M'agrada

Deixa un comentari

