27. Els Pets ~ Por

Anuncis

10 pensaments sobre “27. Els Pets ~ Por

  1. ELS PET5 ~ POR
    Lletra i música Lluís Gavaldà, el cantant d’Els Pets
    Àlbum Sol, any 1999
    Posteriorment va sortir a la banda sonora de Polseres Vermelles

    Opinions que hem llegit a Internet:

    ► COM POT HAVER UNA CANÇÓ TAN BONICA!!!!! ||*||

    ► Crec que al minut 0:50 quan diu : “por de callar desant les paraules a qualsevol calaix” i després segueix amb : “PERÒ no deprimir-te o fer-te badallar, crec que en realitat diu PER; por de callar desant les paraules a qualsevol calaix PER no deprimir-te o fer-te badallar, és a dir, de no dir el que sents o el que t’agradaria dir-li per por a que no li agradi o l’avorreixis. Només és una obsERVACrevació que he fet pot ser que m’equivoqui. El vídeo està molt bé i la cançó preciosa.

    ► Aura va per tu pk encara k tu m’ho haguessis dit primer a mi també em passa el k diu la cançò i no per k no t’estimo sinó pk t’estimo tant k tinc por de cagarla i k t’allunys de mi.

    ► Encara que et digues milions de cops tot el que t’arribo a estimar no m’entendries. Saps prou bé que mai m’allunyaré, síc massa feliç com per voler que s’acabi. T’estimo.

    ► Res no m’espanta, només que tu em deixis d’estimar…

    ► Jo hi era!!! Vic!! Un dels millors concerts de rock en català… Quina llàstima que ja no sigui tot com abans…Por de dormir i que en despertar-me tot hagi canviat…

    ► Ostia, sóc un marroki! i m’encantan Els Pets! Et juro, visca el Barça i visca Catalunya! Joder lu millor, Els Pets

    ► No has de fer res per demostrar-m’ho; dia a dia ho fas, així que no pateixis!

    ► Por de parlar, de dir alguna kosa que no et pugui agradar!! Ho sento per tots els moments en que les meves contestacions no hagin sigut del tot correctes, saps que t’estimu i molt, però és k no sé és com demostrar-t’ho.

    M'agrada

  2. Diuen que surt en polseres vermelles, jo crec que parla del nene amb coma o el home que te seimer i que no es vol olvidar de la seva noia , el nen crec que te o de olvidar a la seva mare. 😉

    M'agrada

  3. Jo aquesta canço ja la havia escoltat, es bastant maca i te molt rima i m’ha sorpres perquè no és repeteix cap estrofa, jo pensava que aquesta canço l’havien fet per la seria de polseres vermelles que s’ignificava algu de hospital, però avui el professor ens a dit que no que te molts sentits i un d’aquests és: que una noia t’agrada però no sap com dir-li que t’estima i al noi li entra el panic perquè no sap que dir-li

    M'agrada

  4. aquesta cançó és molt bonica va sortir algun capítol de polseres vermelles. No són com les altres cançons repetitives, llargues… està dedicada a una noia que l’estima. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    M'agrada

  5. A mi aquesta cançó m’ha agradat molt sempre que escoltem una cançó d’aquest grup em sorprèn son molt bons i m’agraden les seves cançons
    Aquesta cançó el cantant parla de una noi que esta enamorat d’una noia
    Aquesta cançó la utilitzat un sèrie que es diu polsera vermell i a polsera vermelles la feien perquè hi havia un noi que tenia una malaltia que a lo millor un dia es desperta i no sen recorda de com es diu el seu amic o alguna persona molt important .
    Em vist el concert hi e vist que son molt famosos hi havien moltes persones .
    i a la canço hi havien arrades 🙂 🙂 🙂 ❤

    M'agrada

  6. Aquesta cançó pot tenir diferent-es interpretacions, com diu l’Eloi que era perquè quan un noi que anava ha agafar el cimer i doncs te por de adormir-se i quan es desperti no s’enrecordi de res. Ens ha costat molt de temps buscar un exemple per subtil.
    Els Pets va neixer la nit de Nadal de 1985 a Constantí, petit poble del Tarragonès. L’èxit del primer disc es multiplica amb ‘Calla i Balla’ (Discmedi 1991), l’esperat segon disc del grup, i inici de la seva col•laboració amb el guitarrista i productor Marc Grau. Aquest disc, amb les seves 45.000 còpies venudes, no només dobla les vendes del primer, sinó que es situa esntre els cinc discs més venuts del rock en català. El 1997 Els Pets enregistren i publiquen el seu setè treball ‘Bondia’ que bat tots els rècords de la carrera discogràfica del grup: es vénen més de 100.000 còpies, s’assolieix el Disc d’Or i es converteixen en l’àlbum no recopilatori més venut del rock en català. Al 2010 arriba el disc més esperat de l’escena musical del nostre país. El 10 d’abril surt al carrer el nou disc d’Els Pets: ‘Fràgil’.

    M'agrada

  7. Aquesta cançó és bastant bella ja fa uns quants anys que es va fer, es va fer abans de polseres vermelles a la primera temporada , la cançó és molt complicada d’entendre perquè parla molt de la por de parlar, la por del pànic, la por de callar-se i no de desfogar-se, por de que estimes a una noia i l’endemà a l’institut i ja no hi és, també diu que res no l’espanta perquè se sent protegida amb el noi o la noia, jo aquesta cançó no ser com interpretar-la perquè no ser si parla de pena, de la por o d’amor per a una noia. Aquesta cançó els dels pets és un grup de música molt conegut pels seus èxits i perquè també van fer cançons sobre la magnifica sèrie de TV3 POLSERES VERMELLES, jo encara estic esperant a que facin la tercera temporada.
    Per a mi la millor cançó que ha fet aquest grup de musica es Bon dia.

    M'agrada

  8. Aquesta canso ma’agradat molt esta molt bé no te moltes repeticions i axó esta molt bé .
    El cantant es diu Lluís Gavaldà.
    Crec que parla de amor o de algú que esta malalt o algúna cosa d’aquestes .
    I per el dames tot bé i que siguin molt bé .

    M'agrada

  9. Es xula la cançó i ami aquestes cançons dels pets m’agraden molt perquè son de pulseres vermelles i mencanten pulseres vermelles. si els hi agues de donar un numero de 1 al 10 li donaria un 6 o un 7 perquè les altres m’agraden mes que aquesta pero bueno està molt be.
    en el videoclip surten els de polseres vermelles en fotos i la lletra a sobre el video.
    el video parla de el nen que esta en coma que explica com es sent i quan el seu amic parla amb ell te po de perdrel perque no sap com es peró lluita i lluita i al final surt de estar en coma, perquè en realitat es va posar en coma perquè no tenia amics i es va haber de llancar de un trampuli i va optenir coma.
    es una cosa molt futuda agafar coma però tot es posible en la vida, esperò que mai cap nen agafi coma per fer amistats.
    MENCANTA! 🙂

    M'agrada

Deixa un comentari

