29. Teràpia de shock ~ La realitat

Anuncis

7 pensaments sobre “29. Teràpia de shock ~ La realitat

  1. aquesta cançó m’agradat perquè t’explica que el futur no és tan fàcil com penses te has de guanyar la vida, però me ha agradat també perquè no són com les demés són llargues, paraules inventades, que es repeteixen… 🙂 🙂 🙂

    M'agrada

  2. Aquesta cançó es bastant coneguda aquí Catalunya, jo ja la coneixia és una cançó que t’explica mes o menys el que faràs durant el llarg de la vida, també diu que hi ha vegades que si no ho has fet quan tocava ja no ho podràs fer mai mes, aquesta cançó serveix també per acumiadar persones, companys, amics que els estimaves molt hi marxen, el divendres passat aquí a l’institut de Hostalric els de 1r de batxiller els i van cantar als de 2n de batxiller per acumidar-los que acaben la seva segona etapa de la vida i començen una de nova, que és separan i alumillor mai mes els tornaran a veure.

    M'agrada

  3. Aquesta cançó m’ha agradat bastant, ja l’havia escoltat algun cop. Teràpia de shock és un grup de pop – rock català creat l’any 2006 per uns joves de les presses (la Garrotxa). El grup va agafar un especial renom després de ser la banda sonora de la sèrie de TV3 Polseres vermelles.
    La cançó no es repeteix com les altres, només es repeteix al final.

    M'agrada

  4. Aquesta cançó mai l’havia escoltat, és una cançó molt maca i moderna, és del grup teràpia de shock, aquest grup ja l’haviem escoltat en altres ocasions en aquesta matèria.
    La cançó va de que pot fer el que vulguis sempre en compte tinguis la situació controlada. Pots estimar, pots ser estimat
    Pots fer petons i acaronar
    I pots fumar i et pots morir
    Pots escollir seguir vivint
    I pots plorar i ser feliç
    Pots dir que no i pots dir que si
    Pots escoltar i ser escoltat.

    També diuen que la vida es per sentir-la i vivir-la,
    Els de 1r de batxillerat van fer servir aquesta cançó a els de 2n per la despedida de fi de curs, jo crec que van escollir aquesta cançó perquè la lletra els representa una mica perquè diu que tens molt camins per escollir a la vida, igual que els de 2n perquè ells poden escollir fer la universitat, fer un mòdul, treballar etc…

    M'agrada

  5. Aqueesta canço al principi era molt lenta pero al final a l’ultim minut s’ha animat un pilo i m’ha agradat. De cop no ha agafat aire ni un moment, ha estat un minut sencer sense agafar aire i ha cantat molt rapid sense parar, ha sigut impresionant.

    M'agrada

  6. Mola! mola! mola! i així fins la fi del mon perquè aquesta cançó te algo especial que no tenen les altres, i es que pots fer de tot; Pots estimar, pots ser estimat

    Pots fer petons i acaronar
    I pots fumar i et pots morir
    Pots escollir seguir vivint
    I pots plorar i ser feliç
    Pots dir que no i pots dir que si
    Pots escoltar i ser escoltat.

    Per mi es mol maca i representa que un noi li canta a una persona que estima i es clar l’ha de fer maca i la noia ha de quedar ben enamorada perque el noi s’ho ha currat i li ha posat ganes i amor.

    Tambe uns alumnes de l’Institut Vescomtat de Cabrera van cantar la cançó a uns alumnes que es graduen aquest any i ja fan 18 anys i es clar ja es senten que son grans i que son lliures i crec que la cançó es bona i han fet be de cantar-la per ells apart perque s’ho mereixen.

    Sou increibles, seguiu endevant!

    En el video del concert surten ells cantant i el public cantant redera i aixó es el que emociona mes per mi, que la gent apreci el teu esforç i el teu sacrifici de haver compost la cançó i de cantar-la; a mi cada vegada que escolto una cançó seva em be un globus al cap perque aquest grup es un equip que mai es separa i sempre s’apoyan i cada vegades van pujant mes amunt i mes i mes………….

    En conclusió que cada vegada que escolto o veig aquest grup em venen estrelles al cap i penso en ells, i m’imagino que soc alla amb ells i que els toco, els miro i son com una estrella.

    En aquet grup el que el hi ha fet que es facin famosos ha sigut el seu amor que es tenen una als altres i la gracia que es fan entre ells, pero el mes important que tenen “apart de ser grup català” es que s’estimen i s’apoyan son tots amics i sempre s’ajuden en els bons i dolents moments de la vida i gracies aixo son així de grans i jo els felicito i els adoro!

    Nois sou increibles, m’encanteu seguiu endevan! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    M'agrada

  7. Les coses són veritat que van canviant, a la cançó diu amb unes altres paraules que la realitat pot ser bonica i en canvi també poden ser dolentes. Aixo que diu que en el cor mai s’oblide a la gent o en el cabell es veritat. El nostre camí diu que tenim marcat, jo crec que si perquè tots arribem a morirnos. Aquí diu que ens queda molt camí i això es veritat, perquè tots morim al cap i al a fi. A la cançó diu que podem fer el que volem, que ho podem sentir i vivir tant com volem. I la cançó jo crec que l’havia escoltat, el meu germà segur perquè va anar a ho de batxillerat.

    M'agrada

Deixa un comentari

