30. CyBee ~ Som

Anuncis

10 pensaments sobre “30. CyBee ~ Som

  1. CyBee és una banda de quatre amics que a través de la música plasma la seva particular manera de fer front a la vida, sempre amb optimisme i bon humor. CyBee és també el seu disc de debut, la targeta de presentació. Són cançons amb força que parlen d’accions quotidianes, històries del dia a dia, algunes dures, però sempre amb una visió positiva i vital. Pop-rock amb tocs que van des del rock alternatiu fins al folk, amb pinzellades de funk. So propi de les bandes de referència de l’escena britànica i americana. Bona música amb eufòria, alegria, reflexió i humor són els recursos per explicar què passa en el particular món dels CyBee.

    Després d’una primera etapa tocant versions i havent gravat alguna maqueta amb temes propis, els estius 2012 i 2013 impulsen una curiosa iniciativa, el CyBeeTour, que els porta a tocar a una trentena de pobles. Cada dia es plantaven a un lloc diferent on, en acústic i sense micros, ensenyaven la seva música a les persones que passaven pel carrer.

    Del carrer passen a l’estudi i el 22 d’octubre del 2013 es publica el seu primer disc, “CyBee”. A partir de llavors les cançons no han parat de sonar en les ràdio fórmules. Han fet una quarantena de concerts de la gira de presentació del disc de debut. Els visionats dels vídeos es compten per desenes de milers. I fins i tot la cançó “Som” ha sigut escollida cançó de l’estiu 2014 per La Vanguardia.

    Cançons que parlen de la vida quotidiana. Històries que poden passar a qualsevol persona en qualsevol moment de la seva vida. A un o al veí del costat. La importància de l’amistat, la lluita per aquell amor tan difícil, els records que et queden quan trenques amb la parella, els intents de lligar de forma desesperada, els últims moments abans que arribi el final de la vida o la mort sobtada d’un company en són alguns exemples. Un dels trets característics dels CyBee és l’ús de les veus I que compten amb dos cantants principals.

    http://www.cybee.cat
    http://www.musichall.es/cybee

    M'agrada

  2. La cançó m’ha agradat molt perquè hi havian algunes coses que no lligavan pero quedaven be i m’haa molat bastant i el video es molt divertit es com si estiguin bojos

    M'agrada

  3. A mi aquesta cançó m’ha agrada molt es una de les meves preferides però la lletra no s’enten el que ens vol dir el cantant. Hem vist el videoclip i es molt bonic es el grup de la cançó que estan junts i ho passen molt be junts.
    Mai havíem escoltat una cançó d’aquest grup.
    🙂 🙂 ❤

    M'agrada

  4. Aquesta cançó mai l’havia escoltat, i el peu de la lletra no s’entén en cap moment, diu paraules molt estranyes, utilitzen poesia “rara” i comparacions molt estranyes, i el videoclip també és molt estrany, surten 4 joves parlant i cantant amb una guitarra, la cançó parla de que ets molt mes que qualsevol cosa més important que hi ha en aquest mon, també diu una frase molt estranya:
    Sou la coherència,
    El pas del temps,
    La vida en un moment.
    Sou l’espurna desitjada.
    Aquestes 4 línies son molt difícil d’interpretar
    Jo no ser con entendre aquesta cançó,

    M'agrada

  5. La cançó no té sentit i es una locura, lo no he entès res del que parlaven i el videoclip era un videoclip d’ells jugan i fent coses divertides, es una mica estranya, no la entenc.

    M'agrada

  6. aquesta cançó se ha fet per 4 persones, ami me agradat molt aquesta cançó, no són com les altres repetitives hi ha algunes paraules que no les entenc molt. Té molt de ritme la cançó el videoclip és molt raro estan en una casa i jugen amb els amics…és de pop/rock 🙂 🙂 🙂

    M'agrada

  7. Aquesta cançó no la coneixia de res no em sonava ni el grup i encara menys el nom de la cançó.
    És una cançó que té bastant lletra però hi ha trossos que no tenen sentit, és marxosa i té ritme, al principi no és gens repetitiu però el final diu tot la estona el mateix, primer ha començat parlant em sembla que d’una noia i al final ha acabat parlant dels seus amics o un grup de nois.
    En el videoclip és molt bonic: fan una festa, on es veu que s’ho passen bé i és comencen a tirar com trossos de pastís o de nata, és bonica la cançó.

    M'agrada

  8. Aquesta canço m’agrada molt es amb catala i molt rapida cosa que m’agrada al principi diu: ets molt mes que 1000 tarteres juntes i poc de la classe sabia que era una tartera. aquesta canço m’ha agradat mol adew

    M'agrada

  9. Aquesta cançó m’ha agradat molt, no l’havia escoltat mai i tampoc el grup. És una cançó amb bastant ritme, i han trossos que són bastant estranys i és bastant repetitiva el final.

    M'agrada

Deixa un comentari

